Alle mennesker er brands – uanset om vi vil være det eller ej. Vi kalder det i daglig tale personligheder, men principperne omkring branding af virksomheder og produkter, kan føres direkte over på mennesker. Faktisk handler al branding om mennesker, for det er gennem vores forbrug, holdninger og adfærd, vi kommunikerer. Branding handler netop om de signaler, vi udsender til vores omgivelser.
Vi brander os selv på jobmarkedet, på datingportalerne, i netværk, gennem vores roller og forbrug. Man kan selvfølgelig lade disse signaler opstå tilfældigt, men vil man være succesfuld, må man også lave en strategi for, hvordan ens personlige brand bør udvikles. Dette foredrag tager udgangspunkt i forskellige personlige brands – hvad gør eksempelvis David Backham, Paris Hilton og Barrac Obama godt og hvordan kan de inspirere os i vores personlige iscenesættelse? Hvordan laves der en strategi for éns eget brand og hvordan ændrer vi helt fundamentale ting ved vores selvforståelse? Der åbnes for mange spændende diskussioner, for emnet Personlig Branding vedrører det allervigtigste i vores liv, nemlig os selv.
Er du blevet inspireret eller har du fået en god reference, er du meget velkommen til at kontakte mig, eller bede mig kontakte dig. Et godt foredrag skal inspirere, åbne op og frem for alt give lyst til at ændre på ting i hverdagen.
Varighed: 1 til 1½ time (+ 1 til 2 timers workshop, hvor deltagerne arbejder med deres personlige branding)
Målgruppe: Ambitiøse mennesker, der trænger til inspiration
Rekvisitter: Projektor og en flipover
Titel: Varemærket dig – om personlig branding
Smagsprøve
”Stor og god aha oplevelse. Blot den erkendelse, at vi konstant lever i forskellige salgs-situationer, gør dette foredrag super interessant og relevant for alle, der har drømme og mål, de gerne vil forfølge”
Nicki Jørgensen,
Coach og mentor, Codial